Intervizijos metodo taikymas socialinių paslaugų srities darbuotojų profesinei kompetencijai stiprinti (16 ak. val.)

Categories: SD mokymai, Visi mokymai
Wishlist Dalintis
Share Course
Page Link
Share On Social Media

Apie

Mokymų tikslas – išmokyti socialinius darbuotojus organizuoti ir vykdyti intervizijų (sudėtingų atvejų analizės) grupes.

 

Mokymų nauda:

  • Gebės dirbti kartu (bendradarbiauti).
  • Gebės laiku paprašyti pagalbos sau ir ją suteikti kitiems.
  • Gebės domėtis, išgirsti, tikslintis ir suprasti kitų žmonių mintis ir išgyvenimus.
  • Gebės vesti abipusiškai naudingą diskusiją, bendrauti.
  • Gebės objektyviai įvertinti savo esmines savybes, kompetencijas.
  • Gebės įvertinti, ką reikia tobulinti.
  • Gebės kelti klausimus, mokytis, tobulėti.
  • Gebės analizuoti situaciją (reflektyvumas).
  • Gebės kūrybiškai mąstyti.

Mokymų temos:

  1. Intervizijos samprata, funkcijos, tikslai, uždaviniai.
  2. Intervizijos metodo kaip įrankio profesiniam ir asmeniniam tobulėjimui svarba, teikiama nauda socialiniame darbe.
  3. Intervizijos metodo taikymo ypatumai, intervizijos organizavimo rekomendacijos.
  4. Intervizijos procesas.

Studentų įvertinimai ir apžvalgos

Atsiliepimų dar nėra
Atsiliepimų dar nėra

Want to receive push notifications for all major on-site activities?