Untitled design-2

Kristina Jurjonė

Verslo psichologė, įmonės įkūrėja ir vadovė

Einu per gyvenimą su tikėjimu, kad nėra nieko neįmanoma, reik tik imti ir daryti. Vaikystėje susisodindavau lėles ir jas mokindavau, baigusi verslo psichologijos magistro studijas pradėjau tą daryti tik jau nebe su lėlėmis. 2015 m. dėka palaikančios aplinkos įsteigiau įmonę UAB „Projektų įgyvendinimo grupė“ iki šios dienos braižau verslo vizijos ribas: mokymai psichikos sveikatos stiprinimo srityje, pagalba tiems, kuriems gyvenimas davė per daug iššūkių nei jie gali pakelti. Vadinu tai verslu, nors kai manęs paklausia kas tu, neatsakau, kad esu verslininkė. Ši žodis man vis dar asocijuojasi su besąlygišku pelno siekimu paminint žmogiškąsias vertybes. Mano verslo misija – pirmiausia daryti gerą sau, savo komandai, klientams, visatai. Vis dar naiviai tikiu gyvenimo dėsniu „daryk gėrį – jis tau sugrįš“ ir kol kas man tai veikia. Judant su tokiu požiūriu užaugome į Gerovės akademiją. Turiu tobulą komandą, nuostabius klientus, kurie dalinasi padėkomis ir įvertinimu, tai viena iš maloniausių grąžos formų. Džiugina supratimas, kad 8 metai dar tik pradžia, mes dar turim tiek daug kur augti kartu su Jumis. Įdomu į ką užaugsime po dar 8 metų?

Kai kreipsitės į mane labai mažai tikėtina, kad Jums padarysiu pristatymą su parengta prezentacija, tai ne aš ir tai ne apie mane. Aš jūsų klausiu, Jus iš tikrųjų išgirsiu ir parinksiu tuo metu jums naudingiausią sprendimą, pasiūlysiu labiausiai tinkamą lektorių, mentorių, koučerį ar psichologą.

Jei myli savo įmonę taip kaip aš savąją – tau rūpi darbuotojų psichologinė gerovė, tai mes kažkada susitiksime su tavimi pakalbėti apie tai plačiau.

Dr. Rita Radzevičienė

Projektų vadovė

Etnologija ir folkloristika buvo ir yra mano atspirties taškas. Tai – mano studijų objektas, ir pagrindas po kojomis, priežastis ir galimybė atsakyti pačiai sau ar judu į priekį, ar esu ten kur noriu būti, ar dabartinė situacija yra tas „vežantis“ kūrybinis veiksmas.

Ilgametė darbinė patirtis įvairiuose verslo sektoriuose, akademinėje aplinkoje skatino lavinti tarpdisciplininį požiūrį. Esu verslo ir kultūros sintezės šalininkė. Žinau, kad tai įgalina kaitalioti perspektyvas, pažvelgti iš kito požiūrio taško. Ir tai labai platu, dinamiška ir patrauklu. 

„Gerovės akademija“ ir yra ta kūrybinių pokyčių bendrystės erdvė, kiekvieno mūsų pirmojo žingsnio istoriją savitai puoselėjanti, palaikanti, suteikianti įrankius į problemą žvelgti iš skirtingų disciplinų pozicijų ir įgalinanti kurti psichologinei gerovei palankią aplinką.

Agnė Burkauskaitė

Krizių valdymo programų vadovė, medicinos psichologė – lektorė

Psichologijos mokslas mane lydi 20 metų. Viskas prasidėjo nuo studijų, o tada darbai švietimo ir sveikatos srityse. Turiu galimybę pažinti visų amžiaus tarpsnių psichologiją, nes darbuose bendrauju su vaikais, paaugliais, suaugusiais ir senyvo amžiaus žmonėmis, gilinti žinias ir atrasti vis kažką naują. Tai nepakartojama patirtis, nes mokausi vaikiškos rizikos, nepamirštu, jog gyvenime reikalingas paaugliškas egocentrizmas, jaunatviškas maksimalizmas, suaugusiojo atsakomybės ir pareigos, senolių išmintis. Manau, kad visa tai tinka psichoemocinės gerovės sąvokai – kai gerai jautiesi pats, tuomet gali tuo gėriu dalintis su kitais. Džiaugiuosi, kad galiu priklausyti Gerovės akademijos komandai, kuri rūpinasi kitų gerove ir siekia, jog kiekvienas, nepriklausomai nuo jo amžiaus, socialinio statuso, požiūrio, jaustųsi šiame iššūkių pilname pasaulyje užtikrintai, saugiai ir gerai. 

Elnora Jachjajeva

Tyrimų ir plėtros vadovė, psichologė – psichoterapeutė, lektorė

Psichologiją įsimylėjau vidurinėje mokykloje, kai mokyklos psichologė mokė mus gudrybių, kaip sustiprinti savivertę, tapti aktyvesniems ir rasti išeitį iš situacijų, kurios mums atrodytų aklavietės. Nuo tada nuėjau ilgą kelią, kad tapčiau šios srities profesionalė. 

Mano kelias į psichologiją visgi prasidėjo nuo darbo su vaikais ir paaugliais. Taip pat patiko dirbti su jų tėvais, kurie, atrodo, beveik kasdien praranda viltį suprasti savo vaikus. Kelerius metus turėjau galimybę mokytis kartu su paaugliais dėstydama psichologiją Vadybos ir Psichologijos institute Vilniuje. Ši patirtis suteikė man galimybę išgirsti paauglių – tuometinių mano mokinių – įžvalgas. Stebino tai, kaip jie mato aplinką, kaip jie meta sau iššūkius ir vystosi kaip asmenybės! Buvimas to dalimi įkvėpė mane augti ir mesti iššūkį savo ribotumui, kad galėčiau tapti geresne parama jiems ar visiems, kuriems to reikia.

Vėliau prisijungiau prie projekto, skirto darbui su romų vaikais. Ši patirtis iki šių dienų mano sąmonėje paliko didžiulę pagarbą. Tai buvo iššūkis ne tik socialiniu ir psichologiniu, bet ir kultūriniu požiūriu. 

Mokymasis apie įvairias kultūras tęsėsi ir Vilniaus tarptautinėje mokykloje, kur dirbu konsultante ir psichologe. Kaip pagrindinė mokyklos gerovės komiteto dalyvė atstovavau mokiniams, kuriems reikia pagalbos, ir puoselėjau mokyklos bendruomenės gerovę. Pasitelkdama empatiją, dėmesingumą, humorą ir kūrybiškumą, padėdavau mokyklos bendruomenei atrasti savo stiprybes ir galias atrasti sprendimus iškilusiems iššūkiams! Jei tai nepadeda, praverčia mano kognityvinės elgesio terapijos žinios! 

Vėliau buvau pakviesta prisijungti į Gerovės akademijos komandą, kurioje vedu mokymus įvairių bendruomenių nariams, kaip pavyzdžiui, mokytojams, socialiniams darbuotojams, tėvams, kuriems svarbu psichologinė gerovė, savęs pažinimas. Dabar, skaičiuodama daugiau nei dešimties metų patirtį, kauptą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje,  turiu pripažinti, kad neįsivaizduoju savęs dirbančios jokioje kitoje srityje, išskyrus psichologiją! Ir džiaugiuosi būdama šios komandos dalimi, kurioje galiu dalintis savo žiniomis ir patirtimi ir kartu tobulėti.

Radvilė Menani

Socialinių programų koordinatorė

Socialinis darbas – mano profesinis laukas. Domiuosi ir dirbu socialinį darbą tam, kad išlavinčiau kritinį, analitinį mąstymą, refleksiją. Gilinuosi į tokias sritis kaip mokymąsi visą gyvenimą, patirtinį mokymąsi, interviziją. Taip pat, esu Lietuvos šaulių sąjungos narė, dalyvauju įvairiose pilietiškumo ir socialinėse akcijose, skleidžiu pilietiškumą.

Gerovės akademijos komandoje esu atsakinga už psichosocialinę pagalbą šeimoms, auginančioms vaikus su negalia. Darau poreikio vertinimus, konsultuoju, bendrauju ir informuoju šeimas. Taip pat, rengiu projektinius dokumentus, administruoju, koordinuoju, vykdau projektus bei turiu galimybę vesti mokymus.

Dovilė Paukštė

Mokymų projektų vadovė

Savo darbo patirtį ilgus metus kaupiau dirbdama pardavimų srityje, tačiau visuomet žavėjausi organizacijomis, prisidedančiomis prie teigiamų visuomenės pokyčių įvairiose srityse, visuomet traukė savanorystė ir save išbandžiau savanoriaudama Koronos karštojoje linijoje. Taip žengdama mažus ir nedrąsius žingsnius prisijungiau prie Gerovės akademijos komandos ir prisidedu prie psichikos sveikatos gerinimo visuomenėje bei organizacijose. Kalbant apie sveikatos gerinimą, tai esu baigusi molekulinės biologijos ir biotechnologijos studijas ir meilę žmogaus biologijai pratęsiau besigilindama į sveiką mitybą, todėl jau daugiau kaip 10 metų save dar realizuoju ir kaip dietistė. Gerovės akademijos komandoje esu atsakinga už sklandų mokymų organizavimą, tarptautinius mokymus, įvairių projektų kuravimą, kūrybišką problemų sprendimą bei kitus organizacinius reikalus tiek mūsų komandoje, tiek dirbant su klientais. 

Laura Zabilienė

Psichologė, lektorė, koučingo specialistė

Turiu daugiau nei 19 metų patirties dirbant su organizacijomis ir individualiai. Šiuo metu esu dar ir Vilniaus Geštalto instituto studentė. 

Vedu mokymus šiomis temomis: psichinės sveikatos stiprinimas, streso valdymas, bendravimo menas, lyderystė ir kt., kuriuose dalyviai atranda savo pačių galią ir galimybes.

Esu čia, kad padėčiau jums suprasti save giliau, peržengti ribas ir siekti naujų aukštumų.

Renata Dainienė

Lektorė – socialinė pedagogė

Įgyti socialinio darbo, edukologijos bei ugdymo mokslų išsilavinimai mano profesinę kelionę sieja su vaikais, studentais bei suaugusiais žmonėmis. Aš tvirtai tikiu mokymusi visą gyvenimą bei tuo, kad kiekvienas momentas gali tapti mokymosi galimybe. Tai atspindi mano pačios patirtis – nuolat domiuosi naujais iššūkiais bei siekiu nuolat tobulėti. Mano darbo pagrindas yra patyriminis mokymasis, kuris leidžia įsisavinti naujas žinias bei jas pritaikyti praktikoje. 

Lektorės vaidmuo man yra ne tik pareiga, bet ir gyvenimo aistra. Mano siekis – ne tik perduoti žinias, bet ir skatinti pažinimo procesą. Noriu, kad mokymų dalyviai ne tik suprastų teorines sąvokas, bet ir pamatytų, kaip jos atsispindi realiame gyvenime. Tad siekiu įkūnyti teoriją praktiškose situacijose bei įgalinti mokymų dalyvius siekti pokyčių. Lektorės veikla ne tik suteikia galimybę teorines žinias pritaikyti praktikoje, bet ir nuolat mokytis iš žmonių, su kuriais bendraujame, skatinant mokymų dalyvių bendravimą, dalinimąsi patirtimi, siekiant bendro tikslo. Ši sąveika man suteikia įkvėpimo bei leidžia nuolat tobulėti.  

Dr. Eglė Urvelytė

Psichologė, lektorė

Tikiu mokymųsi visą gyvenimą ir esu įsitikinusi, kad tai yra kelias į pažinimo gilumą ir asmeninį augimą. Mano kelionė psichologijos pasaulyje prasidėjo prieš daugelį metų ir vadovaudamąsi šia idealogija, dabar, turėdama psichologijos mokslų daktaro laipsnį, su entuziazmu ir nuolatiniu susidomėjimu tęsiu savo mokymosi ir tyrimų kelionę. 

Mano didžiausia aistra yra lektoriavimas. Galimybė dalintis su kitais žmonėmis savo žiniomis yra tai, kas mane veda į priekį. Lektoriaujant mano tikslas yra paskatinti naujas idėjas ir suteikti svarbų pažinimą, išlaikyti auditorijos dėmesį ir kartu su jais keliauti į mokymosi nuotykius. Ilgą laiką aš domėjausi įvairiomis psichologijos sritimis. Mano tyrimų ir darbo patirtis apima psichinę sveikatą, intervencijas ir prevencijas, paremtas pozityviąją psichologija.

Mokymasis man yra ne tik pareiga, bet ir privilegija. Tikiu, kad kasdieninė pažinimo paieška suteikia galimybę nuolat tobulėti ir tapti geresniu savimi. Esu pasirengusi dalintis savo žiniomis, idėjomis ir aistra mokymuisi su visais, kurie siekia sužinoti daugiau apie psichologiją, žmogaus elgesį ir pačius save.

Nijolė Zubrickienė

Lektorė – socialinė pedagogė, metodininkė

Esu socialinių industrijų ir komunikacijos magistrė, socialinė pedagogė metodininkė. Pedagoginio darbo stažas – 35 metai. Turiu ilgametės patirties dirbdama su įvairiomis amžiaus grupėmis.  Patinka ir puikiai sekasi ne tik dirbti su mokiniais, ugdant ieškoti veiksmingų metodų ir juos taikyti, bet ir bendrauti bei bendradarbiauti su mokyklos bendruomene. Noras padėti mokyklos bendruomenei, skatina gilinti savo žinias ir jas skleisti. Teikiu metodinę pagalbą kolegoms. Esu parengusi ir vedu seminarus aktualiomis temomis mokytojams, pagalbos specialistams, tėvams. Darbas Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegijoje, ilgametis bendradarbiavimas su įvairių sričių specialistais, dirbant Lietuvos vaikų fondo įgyvendinamuose projektuose, suteikė galimybę įgyti ir žinių, ir patirties, ir kompetencijų. Dalinuosi gerąją darbo patirtimi, teikiu individualias ir grupines konsultacijas mokiniams, tėvams, pedagogams ir kitiems ugdytojams vaikų ugdymo klausimais, psichinės sveikatos stiprinimo, bendravimo ir bendradarbiavimo klausimais. 

Ask ChatGPT
Set ChatGPT API key
Find your Secret API key in your ChatGPT User settings and paste it here to connect ChatGPT with your Tutor LMS website.