Projekto vykdymo paslaugas sudarė: 10 mokymų. Vienų mokymų trukmė 8 akad. val. Įkimokyklinio ugdymo įstaigų, bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų administracijos atstovai, vaiko gerovės komisijų nariai, savivaldybių pedagoginių psichologinių / švietimo pagalbos tarnybų specialistai. Po mokymų dalyviai įgijo žinių apie teisinę bazę, reglamentuojančią krizių valdymą mokyklose; išmoko identifikuoti krizinį įvykį mokykloje ir įprastomis sąlygomis, ir kai ugdymas vykdomas nuotoliniu būdu; išmoko atpažinti požymius, kurie būdingi krizę išgyvenantiems asmenims, pagrindinius krizės valdymo principus mokykloje ir pagalbos teikimo principus krizę išgyventiems bendruomenės nariams ar jų grupėms esant įprastoms ugdymo sąlygoms bei organizuojant ugdymą nuotoliniu būdu; įgijo žinių kokių veiksmų turi imtis mokyklos krizių valdymo komanda, įvykus krizei, gebės planuoti, ir numatyti krizės valdymo veiksmus savo mokykloje, kuomet ugdymas organizuojamas įprastu ir nuotoliniu būdu; išmoko koordinuoti mokyklos vaiko gerovės komisijos ir krizių valdymo komandos veiksmus krizės metu, numatyti pagalbos šaltinius už mokyklos ribų; išmoko tinkamai komunikuoti su bendruomene ir žiniasklaida krizės valdymo metu, užtikrinti mokyklos bendruomenės saugumą ir organizuoti pirmos pagalbos teikimą. Užsakovas: Nacionalinė švietimo agentūra, projektas vykdytas – 2020 m.