Projektu siekiama diegti Vilniuje mokymosi modelį, patrauklų mokiniams ir keliantį didesnį pasitenkinimą darbu mokytojams, ugdymo procesą derinant su pamokomis klasėse ir su dinamiškomis bei lanksčiomis mokymosi galimybėmis už klasės ribų – atvirose miesto erdvėse bei įstaigose ar įmonėse. Tikslas: paversti Vilnių atvira mokymosi erdve, siūlant mokymąsi už tradicinės klasės ribų, naudojant miesto išteklius ir skaitmeninius bei kūrybinius sprendimus. Skirtas Vilniaus miesto mokiniams ir mokytojams. Mokymai skirti Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklų visų mokomųjų dalykų ir visų ugdymo pakopų mokytojams, ugdymo karjerai specialistams. Dalyvių skaičius 400 asm. Mokymų programą sudaroi 40 akad. val., iš kurių ne mažiau kaip 20 akad. val. skiriama praktinėms veikloms. Mokymai remtiasi tarpdalykiškumu, patikrintomis ir išbandytomis įvairių sričių ir disciplinų žiniomis ir praktikomis (psichologija, edukologija, neuromokslai, menai, etc.). Mokymų temos: projekto pristatymas, atskleidžiant mokymo už mokyklos ribų prasmes ir pridėtines ugdymo vertes, išskiriant ugdymo karjerai ir socialinių-pilietinių veiklų sampratas ir paskirtis; pamokų už mokyklos ribų planavimas, įgyvendinimas ir įsivertinimas; ugdymo procesų organizavimas už mokyklos ribų, siekiant mokomųjų dalykų integracijos; kūrybingumo ugdymo principai, technikos ir jų taikymas ugdyme; patyriminio ugdymo samprata ir praktinis taikymas (principai, metodika); ugdymo proceso organizavimo už mokyklos ribų teisinis reguliavimas, saugumas ir esminiai pedagoginio darbo su grupe aspektai. Užsakovas – Viešoji įstaiga Vilniaus švietimo pažangos centras.